A tudás őrzői

Amikor Feladnád 

Beszállás: Június 21.

Türelem, Önfegyelem, Kitartás

Kocsis Zsuzsa

Kommunikációs szakember, ToastMasters Competent Commicator, tréner, coach és TEDx speaker.

Talán benned is felmerült már… hogy bizonyos döntések meghozatalához, szituációk kezeléséhez és események feldolgozásához szükséged lenne egy külső szemlélőre; valakire, aki tökéletesen lát téged egy másik perspektívából. … hogy mennyivel klasszabb lenne jobban ismerni önmagadat. Valamint érteni a környezetedet és annak reakcióit. … hogy kellemetlen helyzetek helyett mennyivel pezsdítőbb volna sikeresebben képviselni a véleményedet, érdekeidet és elképzeléseidet.

 Utólag kevesebbet bosszankodni azon, hogyha újra foroghatna az a bizonyos felvétel, akkor a múltban egyes nehéz élethelyzeteket, esetleges konfliktusokat ma már másképp kezelnél.

Már nem gyötörne a megbánás kínja, mert már lenne eszközöd.
Mert ma már átlátnád és értenéd a különböző feszültségek hátterét is.

Tudtad?

Létezik egy fontos törvény: Jobb szokások, még jobb eredmények.

Az emberi kapcsolatok fejlődésével magasabb bizalmi tőke jön létre, ezáltal jobb üzletek is köttetnek. A Business coaching versenyelőnyt ad neked.

Belegondoltál már, hogy a világ legjobb értékesítői
miért lehetnek olyan sikeresek, miért létesítenek kiválóan kapcsolatokat?

Egyes csapatok miért tudnak játszi könnyedséggel együttműködni,
mások pedig fogcsikorgatva tengetni a munkanapokat?

Míg egyesekre vezetőként tekintenek, másokra „rettegett főnökként”?
És miért van az, hogy egyesek hatalmas vállalatokat vezetnek napi nyugtatótabletták nélkül, miközben harmonikus családi életet élnek?

Dr. Kiss Gergely

 

2019-ben 41 évesen egy gálamérkőzésen búcsúzott a vízilabdától, ahol mi is ott voltunk és nagyon nagy élmény volt élőben játszani, azóta is nagyon szeretjük a vízilabdát.

1977. szeptember 21.-én született. 1986-ban kezdett el vízilabdázni a BVSC-ben. 1993-ban ifjúsági Európai-bajnokságot nyert, már ebben az évben tagja lett a felnőtt válogatottnak.

Háromszoros olimpiai bajnok, kétszeres Európa-bajnok és 2003-ban világbajnoki címet is szerzett. Többszörös Euroliga- és világligagyőztes. Csapatával a magyar bajnokságot is sokszor megnyerték.Ő lett a 2000-es olimpia házi gólkirálya a magyar válogatottban 14 góllal.

Megkapta a Magyar Köztársasági Érdemrend tisztikeresztjét és középkeresztjét a csillaggal. 2009-ben az év magyar vízilabdázója lett. 2015-ben bekerült az úszósportok Hírességek csarnoka tagjai közé.

” Amikor ​sportolói karrieremről gondolkodom, folyton arra a következtetésre jutok: elég lett volna egyetlen perc, egyetlen szavazat, egyetlen méter, egyetlen igen vagy nem, egyetlen apró gól, és minden másként alakul. Szerénytelenség nélkül állíthatom, rajtam sosem múlt a siker: mióta világossá vált számomra, hogy lehorgonyzom a vízilabda mellett, minden edzésen a maximumot nyújtottam, az olimpiai bajnoki cím érdekében bele akartam dögleni a vízbe.”

Kiss Gergely eredményeit hosszasan lehetne sorolni. Pályafutása során többször is beírta magát a sporttörténelembe: háromszoros olimpiai bajnok, világbajnok, Európa-bajnok, Világliga- és Euroliga- győztes.

Ám kevesen tudják, hogy a hihetetlen sikerekig hosszú és fáradtságos út vezetett, számos buktatóval, áldozattal, küzdelemmel, hullámhegyekkel és hullámvölgyekkel. Eddig csak kevesen ismerték a „vizes Dream Team” sikerének titkait.

Janata Kriszta
Janata Kriszta
Wolf Gábor

Kertész Róbert

VEGÁN IRONMAN

’76 Vegán Élettörténet írója

„Marcaliban születtem, 1976-ban. Villamosmérnöki, majd MBA végzettséget szereztem. Két kislányommal és feleségemmel vidéken élek. 2011-ben döntöttem el, hogy Ironman leszek, hajnali 4.50-kor keltem 3 évig. 2013-ban áttértem a növényi táplálkozásra, majd 2014-ben hat hét alatt 2x teljesítettem az Ironman versenyt és ebben az évben az év vegetáriánusa is lettem. Ezután elkezdtem életmódtáborokat szervezni és előadásokat tartani. 2020 szeptemberében ismertem meg a vízböjtöt, azóta pedig ötször csináltam 7-10 napos böjtöket, az utolsó két vízböjtnél már napi szinten tudtam sportolni is.

2020 decemberében jelent meg a 76 vegán élettörténet c. könyvem, melyet követte 2021 év végén a második rész. Nemrég ismertem meg a Wim Hof módszert, melyet elkezdtem beépíteni az életembe. Az egészséges életmódra való felhívás és a békés harcos útjának népszerűsítése jelenleg a célom. ”

Amikor Feladnád 

Beszállás: Június 21.

Türelem, Önfegyelem, Kitartás

Dr. Kenyeres Attila

„Csaljunk” becsületesen! – Avagy mit tanulhatunk az átverős nyereményjátékoktól?

Pár nap alatt több tízezres, sőt, akár százezres követőtábort is képesek gyűjteni a Facebook-on, vagy Instagramon átverős nyereményjátékokat és álhíreket megosztó lájkvadász oldalak. Ráadásul hirdetések nélkül. Közben a becsületes vállalkozások vért izzadnak, hogy növeljék a követőtáborukat, kemény összegeket költenek hirdetési kampányokra, időt és energiát nem kímélve próbálják a hirdetéseiket minél célzottabbá tenni. A csalók meg szépen elhúznak mellettük.

 

Van egy jó és egy rossz hírem ezzel kapcsolatban: a rossz hír, hogy hamis nyereményjátékok és átverések mindig lesznek, ezekkel sajnos együtt kell élnünk. A jó hír viszont, hogy tanulni is tudunk tőlük. Azt ugyanis el kell ismernünk: a csalók valamit nagyon jól csinálnak, hiszen rendkívül sikeresek a követők gyűjtésében.

 

De hogyan csinálják, milyen visszatérő trükköket alkalmaznak? Van köztük olyan, amit egy becsületes vállalkozás is átemelhet a saját marketingjébe? Mit tanítanak meg a csalók a marketingről és a közösségi média felhasználóiról? Egyáltalán: csalóktól tanulni? Az én javaslatom az, hogy igen! Tanuljunk tőlük, de mi csináljuk becsületesen! Több olyan fortély is van, amelyet a legálisan működő vállalkozásoknak is érdemes ellesniük a hamis nyereményjátékoktól és lájkvadász oldalaktól. Elsősorban ezekről lesz szó a foglalkozáson. Illetve arról, hogyan szűrheti ki egy átlagember, hogy csalással van dolga, és hogyan tudja egy becsületes vállalkozás elkülöníteni magát a lájkvadász átverésektől.

Janata Kriszta

 

Kkv marketing tanácsadó, 2013 január óta oktat a METU-n. A METU címzetes docense. A Marketing Commando 2001-es megalakulása óta Magyarország első és egyben piacvezető kkv marketingtanácsadó vállalkozása. Küldetése versenyképesebbé, sikeresebbé tenni a hazai kis- és közepes vállalkozásokat a marketing szemlélet elterjesztése és gyakorlatias, költséghatékony marketing ismeretek átadása, illetve a „nyugati” marketing és vállalkozói kultúra meghonosítása révén.

Janata Kriszta
Wolf Gábor

Wolf Gábor

ALAPÍTÓ, MARKETING TANÁCSADÓ

A Kisvállalati Marketing Biblia c. üzleti bestseller szerzője, egyetemi vendégelőadó.

Szakirányú végzettség (MSc International Marketing, University of Strathclyde).

Karrier: Procter & Gamble Bp, Xerox UK, Motorola USA. Marketing szakember 1993 óta, kisvállalati marketing specialista 2001 óta.

Nagy Gábor

Tőkepiaci szakértő, marketinges

20 éve a pénzügyi területen megtapasztalt „klisék” részben kiábrándultságot okoztak, de főleg innovációra késztettek, a vállalkozásaim és ügyfeleim fejlesztése területén. A mindenki a „legjobbat” gyártja vagy árulja piaci kommunikáció zajában kiigazodni és iránytmutatni, óriási felelősség. 2015-től ezen problémák észlelése miatt úgy döntöttem, hogy csapatommal átadom tapasztalatomat azon vállalkozóknak, akik hasonló úton próbálnak járni, mint Én magam. Az Online marketingben a kattintásért harcolni és etikusan a vásárlóknak elnyerni a kegyeit óriási elismerés, főleg, ha ezt úgy tesszük, hogy a weboldalunkon vagy webshopunkon folyamatosan eltölt a vásárló legalább annyi időt amennyit egy piszoár előtt állva a kisdolgát elvégzi. És ha azt gondolja bárki is, hogy ez elég, akkor a válasz nem…, az elkattintás elleni küldetést teljesítettük, de vásárlónk még nem lett.

Miről beszélek akkor valójában?

A figyelmet megszerezni, a tömegből kiemelkedni, meghökkentőt kommunikálni szinte mindenki tud. Mégis miért van az, hogy vannak ultra jó termékek melyek sosem futnak be nagy karriert és vannak kevésbé izgalmas termékek, melyek viszont milliárdos bizniszt csinálnak. Releváns, vicces, hasznos legyen valamelyik a siker előre elkönyvelhető, persze ezt ne csak Te gondold, hanem a vevőid is.

Lássuk be, nem atomfizika, amiről beszélek. A vásárló fejével gondolkozni és online végiggondolni azt, hogy a saját terméked, szolgáltatásod, hogy vásárolnád meg? Egyáltalán ki az, akinek el akarjuk adni a terméket és van realitása annak, hogy a leendő célcsoport meg akarja venni a termékünket?

Mielőtt a világhódító útra indulunk, ezt a két kérdést mindenképp meg kell tudnunk válaszolni. Ha stratégiát építünk, akkor pedig már az sem kérdés, hogy az ügyfélelégedettség a legmeghökkentőbb dolog a sales folyamatban.

Dr. Prezi

Az utóbbi 2 év legnagyobb kommunikációs trendje az online kommunikáció kéretlen és kegyetlen megjelenése volt. Nem volt választásunk, úszni kellett és kell még ma is. Van, aki kutyaúszásban, van , aki lubickolva teszi még ma is. Az online tér még mindig tele van ad-hoc, esetlen, alulgyúrt megoldásokkal, magunk elé rántott laptopokkal.

Az előadásban azokat az új módszereket, technikákat és eszközöket vesszük végig, melyekkel ténylegesen „térváltók” lehetünk és nyertesei a „szép új világ”-nak. Két év online tréningtartása alatt sok-sok embert kérdeztünk meg, mi a legnagyobb kihívása az online térnek és minden válasz egy irányba mutatott: A FIGYELEM FENNTARTÁSA. Egy olyan térben, ahol az unalomra azonnal van rejtett/nyílt válaszunk a mobilunk,  a messenger vagy az outlook képében. Még csak rejtegetni sem kell. Erre együtt kell válaszolnunk. Gyere és szállj be te is az online ringbe 😊

Zoltán szent meggyőződése, hogy bárki lehet jó előadó ez nem születési előjog vagy tehetség, csupán tudatos gyakorlás kérdése. A saját küldetése az, hogy minél több embernek segítsen megtalálni a saját belső hangját, amiből fakadóan a gondolataik is ugyanolyan tiszta erővel hatnak a beszéden keresztül, ahogyan létrejöttek a fejükben. A mesterképzések (Fesztelen Előadó) mellett hat éve tart retorikai edzőtáborokat 13-18 éveseknek, dolgozik TEDx felkészítőként (több mint 100 előadónak segítve) és ír szakkönyveket a mellette lévő szakértői csapattal vagy vezet blogot a www.drprezi.hu címen.

Tavaly az online kommunikációs témában két könyve is megjelent. A „Térváltók” kifejezetten az online-ra való áttérés kommunikációs nehézségeiben segít, míg a „Hallotok?” egy online tréneri/coach kézikönyv.

HELYSZÍN

BNI Északnyugat központ

Budakalász, József Attila utca 75

IDŐPONT

2022. Április 26.

14:00-18:00